BILA SINGGAH MEH LA KLIK KAT SINI ;)

Pages

Monday, December 24, 2012

Ada Apa Dengan Melaka?

Selepas bertahun2..baru ko nak update blog ko yer..
Update blog pun ikut mood jugak..
Ni tgh rajin nk update la ni..

Baru2 ni me pegi Melaka..
Lama dh sibok nk pegi mcm tak penah pegi la pulakkk
Padahal penah aje pegi
Tp 5 tahun nan lampau..
Time tu anak baru sorang..baru 3 bln aku dh bwk bejalan gi Melaka..
Now pi Melaka, anak dh 2 org..yg sulung pun dh 5 years old..no 2 ni dh 11 months..

Apa yg aku sibok sgt nk pegi pun pasal mk melepaskan hajat aku..
Aku mengidam sgt nk naik Menara Taming Sari n River Cruise tu..
Masa aku pegi dulu, takde benda2 tu semua..
So layanzzzz..

Oh btw utk Menara Taming Sari adult rm20 kot..maklum bukan aku yg bayooo..boleh google utk check ticket price..for river cruise lak rm10 adult rm5 bebudak tecik..

Time naik Taming Sari tu dh pukul 10.30 mlm. Tapi viewnya subhanallah..cantikk..lip lap lip lap lampu boleh nampak dari atas..apasal la aku x snap pic pemandangan dr atas tu..haish..

As for the river cruise..cruising siang..tp cantik jgk pemandangan...


Layan kan gambo2..apasal sikit gambo2 nye? Lmbt upload gambo guna hp nih...ok bai

No comments:

Post a Comment

cekputt